V dnešnej dobe, kedy má internet takmer 100 % pokrytie a smart phone má takmer každý, sa online recenzie stali dôležitou zložkou rozhodovacieho procesu. Rovnako tak, ako ich vaši pacienti čítajú pred nákupom televízora, čítajú a nechávajú sa nimi ovplyvňovať i pri výbere operatéra. Nie je preto ťažké ich so žiadosťou o recenziu osloviť, iba je nutné ich osloviť správne.

“Nechcem pacietnov žiadať, aby ma chválili. Znie to lacno a nemám na to čas.”

Pokiaľ vám to znie povedome, môžeme vás uistiť, že to máte rovnaké , ako väčšina vašich kolegov. Nie je jednoduché si pýtať recenziu. Máme pre vás ale niekoľko tipov, ako si všetko uľahčiť:

Fotolia 122132742 Subscription Monthly M

Majte príbeh

Skôr než s napísaním recenzie na seba, oslovte pacienta s napísaním hodnotenia zákroku a jeho efektu. Pripomeňte pacientom, že i oni boli vo fázi plní pochýb a otázok, kedy online recenzie mohli výrazne pomôcť sa zorientovať v problematike. Apelujte na fakt, že každý takýto príbeh môže veľmi pomôcť iným ženám v rovnakej situácii, ako bola sama pacientka.

Buďte pripravený, vy i váš personál

Doprevádzajte pacientku na recepciu s tým, že:

“Sestrička vám rada ukáže, kde hodnotenie môžete vložiť buď u nás, alebo neskôr doma.”

Buďte konzistentný

Osloviť so žiadosťou o recenziu by ste mali každého pacienta. Vyplatí sa mať prehľad o tom, ktorí oslovení boli a ktorí nie, prípadne ako a koľkokrát. Osloviť každého sa vypláca. Jednak zďaleka nie každý recenziu skutočne napíše a jednak, keď oslovíte iba tých super nadšených, nebudú mať vaše hodnotenia chcenú vierohodnosť. Nie všetkým sa vždy všetko páči.

TIP: Zbierate emailové adresy vašich pacientov? Pokiaľ áno, prečítajte si, ako ich môžete hneď začať využívať. Pokiaľ nie, malo by sa to stať vašou automatickou položkou v kartotéke - môžete ich využiť nie len pre získanie recenzií, ale i k osloveniu s vašimi ďalšími službami. Nemala by to byť vaša práca, ale vášho personálu.

Publikované: 16.08.2018