Je lepšie byť chválený klientami, než sa chváliť sám. Keď máte spokojného klienta, môžeme ho zobraziť v hlavnom vizuále na titulnej stránke. Nejedná sa o prvoplánovú propagáciu vášho pracoviska, ale v konečnom dôsledku vám medializácia vášho pacienta pomôže budovať vaše pozitívne renomé. Spokojný pacient môže byť ambasádorom vašej práce.

Váš pacient môže byť zobrazený na hlavnej stránke portálu vrámci hlavného vizuálu. Pod figurou pacientky/ta bude zobrazená prezývka a 1 zákrok, o ktorom na portále napísal/a hodnotenie.

Tento text na fotografii bude aktívnym odkazom vedúcim priamo na detail hodnotenia, kde budete uvedení. Vizuál nie je priamou reklamou pre vás ako napríklad bannerové kampane, skôr je to ďalší nástroj moderného PR a nástroj budovania renomé.

CZ home page

Aké parametre by mala splňovať fotografia na home page:

 

  1. Foto musí byť profesionálne.
  2. Fotografia by mala byť o rozmere minimálne 1440 × 540 pixelov, môže byť väčšia, ale tento výrez z nej musí byť možné urobiť. Veľkosť súboru (.jpg či .png) by nemala presiahnuť 150 kB).
  3. Na fotografii je figúra - postava pacienta v rovnakom rozmere/pomere veľkosti so zbytkom fotky ako na ilustračnej fotogriafii.
  4. Fotografia by mala byť fotená v exteriéri - vonku v prírode či v meste. Pozadie fotky musí byť rozmazané. (Toto ide vo väčšine prípadoch docieliť iba zrkadlovkou, telefónom alebo kompaktným fotoaparátom nie.)
  5. Foto musí byť unikátne pre náš portál. Nesmie byť použité ako vizuál lekárom či klinikou v iných reklamných materiáloch.
  6. Na fotografii nesmie byť product placement (tzn. rozmazaná budova kliniky, logo, personál apod. v pozadí)
  7. Na HP môže byť výhľadovo viac vizuálov rôznych pacientov, ktorí sa tam budú načítať náhodne.

Ako vybrať vhodnú pacientku pre vizuál?

  1. Vybraný pacient musí byť aktívnym členom našej estheticon komunity – tzv. estheticon priateľ.
  2. Pacient/ka na fotke nemusí byť model/ka, ale mala by byť prirodzene sympatický/á.
  3. Prirodzená krása predáva najlepšie – podstúpený zákrok by na fotografii nemal byť patrný na prvý pohľad.
  4. S voľbou make-upu a oblečenia pre fotenie si dajte záležať. S decentným make-upom a súčasným či nadčasovým oblečením bude fotografia pôsobiť najlepšie. Nedoporučujeme éterické, glamour, business a príliš oficiálne odevy. Pre kompozíciu nie je vhodné ani oblečenie v čiernych, tmavo hnedých odtieňoch.
  5. Pacient/ka na určitej jazykovej verzii musí byť z daného teritória (slovenský klient na slovenskej verzii, francúzsky klient na francúzskej verzii estheticonu).
  6. Pacient/ka musí byť pacientom Premium lekára či kliniky.

Kontaktujte nás

Aktualizované: 18.05.2017