Prečo mám na portáli Estheticon uvádzať ceny svojich zákrokov?

Tieto otázky sme už počuli: „Prečo mám na portáli Estheticon uvádzať ceny svojich zákrokov? Neodradia informácie o peniazoch a čísla potenciálnych klientov?" Nižšie sú uvedené niektoré skutočnosti, ku ktorým sme dospeli a ktoré by ste mali zvážiť pri vytváraní sekcie s cenami vo svojom profile.

Chirurgovia, ktorí publikujú odhadované ceny, majú trikrát viac potenciálnych klientov než chirurgovia, ktorí to nerobia.

Je dôležité zverejniť aspoň približné informácie o cenách svojich zákrokov, a to z jednoduchého dôvodu – mnohí pacienti prehľadávajú zákroky podľa ceny. Vedia, koľko sú ochotní zaplatiť za plastickú operáciu, o ktorú majú záujem, a chcú vedieť, či si vaše služby môžu zo svojho rozpočtu dovoliť. Títo pacienti získavajú prispôsobené výsledky vyhľadávania obsahujúce len lekárov, ktorí zverejnili istú formu ceny svojich zákrokov. Ak nebudete uvádzať aspoň priemerné základné ceny svojich zákrokov, stratíte množstvo návštevníkov.

Zverejnenie základných cien je však len začiatok. Zistili sme totiž, že:

Chirurgovia, ktorí publikujú realistické ceny, sú považovaní za serióznejších než chirurgovia, ktorí zverejňujú nerealistické ceny.

Hoci zverejnenie priemerných základných cien zákrokov k vám privedie potenciálnych zákazníkov, naše skúsenosti ukazujú, že pri zverejňovaní cien je najdôležitejšia transparentnosť: pacienti jednoducho oceňujú úprimnosť. Platí tiež, že pacienti často požadujú viac než len základný zákrok. Ako iste viete, každý pacient je jedinečný a služby potrebné pre jednotlivých pacientov sa môžu v rámci daného zákroku výrazne odlišovať. Práve preto vám dôrazne odporúčame, aby ste uvádzali krátky popis a cenu každej nevyhnutnej súčasti zákroku, čím si vo svojom profile vytvoríte sekciu s podrobnými informáciami o cenách. Podľa nášho názoru obsahujú najlepšie sekcie s informáciami o cenách nasledujúce údaje:

  • vyššiu cenu v dôsledku použitia špeciálnej anestézy,
  • vyššiu cenu z dôvodu nevyhnutnosti prítomnosti anesteziológa,
  • vaše poplatky a náklady na konzultáciu,
  • náklady na protetiku (ak sa používa),
  • náklady súvisiace s hospitalizáciou po operácii (ak je potrebná).

Ak do svojho profilu zahrniete sekciu s podrobnými informáciami o cenách, zabezpečíte tým, že vás bude môcť vyhľadať maximálny počet potenciálnych pacientov s vážnym záujmom o vaše zákroky. Čím rýchlejšie a pohodlnejšie budú môcť získať prístup k vášmu profilu, tým rýchlejšie sa s vami spoja. A určite vám nemusíme hovoriť, že rýchly kontakt s pacientmi predstavuje najrýchlejší spôsob rozvíjania vášho podnikania.

Publikované: 22.07.2013