GEO vizitky sú žiadaným doplnením vašej Premium prezentácie. Okrem toho, že sa zobrazujú vo vyššie zmienenom boxe "Odborníci vo vašom okolí", garantujú, že sa vaše meno bude zobrazovať prednostne na zoznamoch lekárov pod daným zákrokom. Stačí tak vybrať vami preferovaný zákrok alebo skupinu zákrokov a región, z ktorého chcete získavať pacientov. Rady a informácie obsiahnuté na stránkach estheticon.sk priblížia potenciálneho pacienta k rozhodnutiu o zákroku, ale možnosť okamžitého kontaktu s pracoviskom v jeho najbližšom okolí ho privedie priamo do Vašej ordinácie.
Výhody pre lekára
- získavanie lokálnych pacientov pre vybrané zákroky
- budovanie reputácie vo vybranom regióne
- budovanie expertnej pozície pre konkrétne zákroky
- prednostné umiestnenie na zoznamoch lekárov pod daným zákrokom
- rýchle informovanie pacientov o blížiacich sa promo akciách
Výhody pre pacienta
- rýchla a ľahká možnosť kontaktovať pracovisko v okolí
- uľahčenie výberu odborníka pre daný zákrok
- informovanosť o aktuálnych akciách
Kde sa GEO vizitky zobrazujú?
- GEO vizitky sa zobrazujú v boxe "Odborníci vo vašom okolí" na exponovanom mieste,
- v pravom hornom rohu na stránkach:
- popisu zákroku
- cenníkov
- diskusií
- fotiek pred/po
- videí
- hodnotení
- článků
V mobilnej verzii sa zobrazujú na všetkých vyššie zmienených stránkach pod hlavným obsahom.
Pod daným zákrokom môže byť maximalne 10 GEO vizitiek a ich poradie sa mení po každom načítaní stránky.

GEO vizitky zároveň garantujú prioritné umiestnenie na zoznamoch lekárov pod daným zákrokom. I tu platí pravidlo, že poradie lekárov s GEO vizitkami sa mení po každom načítaní stránky, ale vždy budete mať istotu, že sa vaše meno zobrazí v prvej "desiatke".

Ako GEO vizitka vyzerá?
Dominantou GEO vizitky je výrez z profilovej fotografie lekára alebo logo kliniky. Pre GEO vizitku si môžete vybrať fotografiu odlišnú od tej, ktorú máte na prezentácii.
Dôležitou súčasťou je titulok - nadpis. Ideálne, keď obsiahne vaše meno alebo názov kliniky, ale môžete ho doplniť o kľúčovú frázu - názov zákroku alebo indikácie. Titulok je zároveň aktívnym odkazom, ktorý po kliknutí otvorí Vašu plnú prezentáciu.
GEO vizitka umožňuje pridať promo text v dĺžke do 70 znakov. Informácia by mala byť stručná, jasná a vysvetľovať, čo ponúkate - promoakcia, akčná ponuka, bonusy, zľavy, balíčky, nové postupy, autorské metódy liečby, skúseností. Promo text môžete priebežne editovať a meniť po celú dobu platnosti GEO vizitiek. Alebo miesto neho umiestniť fotografiu pred/po zákroku vášho pacienta.
Taktiež na GEO vizitke zobrazujeme priemerné hodnotenie pacientov v podobe hviezdičiek.
Nechýba ani tlačidlo: "Kontaktovať", ktoré záujemcovi ihneď zobrazí kontaktný formulár.
V mobilnej verzii má užívateľ možnosť kliknúť i na ďalšie tlačidlo: "Zavolaj", ktoré mu umožní okamžité telefonické spojenie s ordináciou lekára či recepciou kliniky.


Ako si môžem GEO vizitku objednať?
GEO vizitky si môžete objednať:
- osobne v administrácii vašej prezentácie v sekcii GEO vizitky, ktorá funguje na princípe internetového obchodu. Tu si zvolíte ľubovoľnú kombináciu zákrok-región a obdobie, na ktoré chcete mať viditeľné vizitky. Cena jednotlivých GEO vizitiek sa vám zobrazí pramo při názve každého zákroku a celková cena po zhrnutí objednávky.
- mailom u svojho KAMa
Koľko stoja GEO vizitky?
Cena sa odvíja od počtu zhliadnutí stránok daného zákroku vo vybranom regióne. Cena GEO vizitiek pre zväčšovanie prsníkov v Bratislave, kde je návštevnosť najvyššia, bude tak odlišná od ceny obdobných GEO vizitiek napríklad v Prešovskom kraji. Ceny sa v priebehu roka môžu meniť v závislosti na počte návštev. Cenníky pre jednotlivé zákroky a regióny nájdete v administrácii v sekcii "GEO vizitky".
Možnosti platby
Pri osobnej objednávke je potrebné GEO vizitky zaplatiť kartou prostredníctvom našej platobnej brány, najneskôr do pol hodiny po odoslaní objednávky. Pokiaľ vám táto forma platby nevyhovuje, informujte o sveje objednávke KAMa, ktorý vám pošle štandardnú faktúru.
Pokiaľ objednávate vizitky prostredníctvom svojho KAMa, dostanete od neho link k online platbe alebo faktúru.
Kto upravuje vzhľad GEO vizitiek?
- vzhľad GEO vizitiek si môžete upraviť samostatne v administrácii svojho profilu v sekcii "GEO vizitky" po zaplatení objednávky alebo sprevádzkovania GEO vizitiek vašim KAMom. Pre editáciu musíte otvoriť záložku "Aktívne objednávky" a u každého zákroku kliknúť na frázu: "Forma prezentácie". Tu môžete upraviť titulok a promo text alebo vybrať fotky pred/po, ktoré si prajete na vizitke zobrazovať
- avatar , tj. fotka alebo logo sa upravuje v "Nastaveniach", konkrétne v "Nastavenie profilu"
- svoje požiadavky ohľadne podoby GEO vizitiek môžete taktiež odoslať svojmu KAMovi, ktorý vám s ich nastavením rád pomôže.
Aktualizované: 24.07.2017