1) Pre možnosť odoslania šablóny je potrebné byť prihlásený do administrácie profilu lekára či kliniky. Rozosielať šablónu môže teraz i "asistentka", ktorú máte pre seba či kliniku nastavenú.
V prípade niekoľkých prepojených profilov (napr.: klinika plus dvaja lekári), stačí jedno prihlásenie a následne si v šablóne je možné vybrať, za koho sa bude šablóna posielať. Napríklad z profilu kliniky môžete poslať šablónu za svojich jednotlivých lekárov, ktorých zoznam sa vám ponúkne po kliknutí na rozbaľovaciu šipku.

Pokiaľ prihlásenie prebehlo v poriadku, objaví sa čierna lišta a v pravom hornom rohu foto lekára či logo/obrázok, ktorý na profile používate. Za fotografiou je rozbaľovacia šípka, po rozkliknutí sa vám ukáže menu, z ktorého je potrebné zvoliť možnosť "Administrácia".

2) Na stránke "Administrácia", v strednej časti stránky sú tematické Panely, tu v paneli: "Marketingové nástroje" vyberte možnosť "Získanie odporúčaní".

3) Otvorí sa e-mailová šablóna, kde si vyberiete z dvoch možností:
a) hromadné oslovenie viacerých pacientov zároveň (každému príde jednotlivá správa, neuvidia e-mailové adresy ostatných - môžete osloviť až 20 klientov naraz)
b) individuálna správa pre jedného konkrétneho pacienta/pacientku s možnosťou pripojenia jeho/jej Pred/Po fotografií po výkone získaných na vašom pracovisku.

Po zvolení varianty a) alebo b) je potrebné vybrať e-mailovú adresu, na ktorú má prípadne prísť odpoveď (keď bude adresát reagovať "Odpovedať/Reply").

Pre väčší náhľad kliknite na obrázok
Text šablóny je editovateľný, môžete si ho sami upraviť podľa svojich požiadavkov, napr. doplniť oslovenie a meno pacienta, upresniť o aký výkon sa jednalo, apod. Rovnako ide upraviť aj predmet správy.
Takto pripravenú šablónu si môžete uložiť a prípadne jej obsah využiť niekedy nabudúce.

Ďalej musíte zaškrtnutím potvrdiť, že oslovujete pacienta, ktorý u vás podstúpil ošetrenie a že ide o jednorázové oslovenie.

4) Kliknutím na tlačidlo "Poslať e-mail" odošlete takto pripravený e-mail klientovi/klientom.
TIP: Keď máte profil na viacerých jazykových verziách, pre každú z nich máte k dispozícii šablónu v príslušnom jazyku. Pokiaľ sa prihlásite do administrácie napr. z nemeckej verzie portálu, estheticon.de, šablóna je pre vás pripravená v nemčine, apod. Postup je na všetkých verziách rovnaký.
Aktualizované: 26.02.2018