Aj keď robíme maximum pre to, aby naše emailové upozornenia na dopyty nepadali do spamu, niekedy k tejto situácii dochádza. Najčastejšie býva problém na strane serveru, ktorý poštu pre vás prijíma. Ako takúto situáciu riešiť a tipy pre vás, ako si poistiť, aby ste vedeli o každom novom dopyte, prinášame v tomto článku.

Pokiaľ nechcete prepásnuť žiaden dopyt, máme pre vás niekoľko možností:

1/ Požiadajte webmastera o pridanie domény estheticon.com na whitelist

Požiadajte svojho webmastera, aby vám pre doménu estheticon.com nastavil tzv. "whitelisting". Ide o informáciu pre poštovný server, že emaily od nás nemá řiešiť antispammovými filtrami a správy musí vždy doručiť do vašej emailovej schránky.

Whitelisting sa nastavuje v jednotlivých emailových systémoch rôzne, ale váš webmaster bude určite vedieť, ako na to, ide pre neho o bežnú záležitosť.

Napríklad na Gmail sa whitelisting nastavuje podľa tohoto návodu >>

Pokiaľ nechcete prepásnuť žiaden dopyt od nás, máte ďalšie dve možnosti, ako o každom novom dopyte vedieť ihneď - a to buď prostredníctvom SMS, alebo APPky.

2/ Upozornenie na dopyt  pomocou SMSky

V nastavení svojho profilu si môžete zapnúť funkciu posielania SMS pri získaní nového dopytu. Máte tak ihneď prehľad o tom, že v administrácii dopytov na vás čaká nová správa k spracovaniu.

Túto funkciu si ľahko zapnete na:
https://www.lekarionline.sk/eadmin/profile#want_cell_phone_for_demands
spam sk
V nastavení profilu si vyplňte mobilné číslo a označte políčko “Zasielať upozornenie na dopyt pomocou SMS”.

3/ Upozornenie na dopyt prostrednictvom mobilnej aplikácie

Nainštalujte si našu aplikáciu a majte okamžitý prístup k vašim dopytom. Aplikácia vás upozorní na každý nový dopyt a máte možnosť jej prostredníctvom dopyt hneď i riešiť. Vďaka nej máte dopyty vždy pri ruke. Je pre vás k dispozícii zdarma jak pre android, tak pre iOS.

Aplikáciu si môžete stiahnuť tu >> https://www.lekarionline.sk/app
appka
Aplikácia v mobile uľahčuje a urýchľuje komunikáciu s pacientmi.

Publikované: 06.03.2019