Cover photo alebo ÚVODNÉ FOTO má obrovský marketingový potenciál. Môže byť skvelým doplnkom a nástrojom pre exponovanie Vášho brandu, zviditeľnenie sa, vystihnutie ponuky pracoviska, alebo zoznámenie s týmom zamestnancov kliniky. Úvodné foto sa zobrazuje v záhlaví Vášho profilu a môže behom niekoľkých sekúnd natoľko ovplyvniť pozornosť potenciálneho pacienta, že sa práve tu rozhodne zdržať.

1
Ukážka úvodnej fotky na profile.

Neváhajte urobiť dobrý dojem na prvý pohľad, prebuďte v sebe kreatívneho ducha, odlíšte sa od konkurencie, upútajte pozornosť, zdôraznite svoju jedinečnosť.

Predstavte celý svoj pracovný tím

Na úvodnej fotke môžete predstaviť všetkých zamestnancov, bez ktorých by nebol možný správny chod kliniky či ordinácie - od asistentiek, recepčných, cez sestričky a kozmetičky až po všetkých lekárov. Možnosť zoznámenia s personálom zbližuje pacientov s doktormi a uľahčuje neskoršiu komunikáciu.

Dôležité udalosti

Slávite výročie, lebo Vaše pracovisko funguje napríklad už 20 rokov? Máte nové sídlo alebo ste rozšírili priestory? Získali ste prestížne ocenenie? Na úvodnej fotke môžete o tom informovať súčasných, ale aj budúcich pacientov. Avizujte dôležité udalosti a okamihy, ktoré Vás napĺňajú hrdosťou.

Informujte o novinkách

Robíte zákroky novou metódou, o ktorej Vaši pacienti ešte nevedia? Zmenila sa alebo sa rozšírila Vaša ponuka? Zakúpili ste nové zariadenie pre výkon estetických operácií? Úvodné foto Vám pomôže dostať tieto informácie do povedomia pacientov.

Logo v službách kliniky

Logo je súčásť Vašej značky, grafický symbol, vizuálna skratka, vďaka ktorej si Vás ľudia pamätajú a spoliehajú na Vašu kvalitu. Chcete, aby bolo lepšie rozpoznateľné? Venujte mu náležitú pozornosť na úvodnej a profilovej fotke.

Pozadie ako portfólio

Predstavte na pozadí portfólio najdôležitejších výkonov vykonávaných vo Vašej ordinácii/klinike. 

V jednoduchosti je krása

Vaše oznámenie prostredníctvom úvodnej fotky by malo býť jasné a čitateľné. Nie je potreba hýriť farbami a tvarmi. Majte na pamäti, že veľká časť užívateľov si prehliada stránky na prenosných zariadeniach, kde drobné detaily môžu uniknúť.

Profilové a úvodné foto ako celok

Pokúste sa o to, aby obidve fotky tvorili celok. Logo kliniky môže skvelo doplniť fotografie všetkých lekárov. Fotografiu lekára doplní panoramatická fotka pracoviska, momentka z operačnej sály, ale aj ukážka konzultácie s pacientom či graficky znázornené motto.

Stanovte si cieľ 

Úvodná fotka môže mať rôzny účel. Premýšľajte o tom, čo je pre Vás práve teraz dôležité. Nemajte obavy, že Vaše oznámenie prestane byť aktuálne. Fotku môžete kedykoľvek vymeniť.

Postarajte sa o kvalitu 

Nezabudnite, že úvodná fotka je výkladná skriňa Vášho profilu. Pokúste sa, aby bola čo najlepšia, mala by mať určité parametre a kvalitné rozlíšenie. Neváhajte nás kontaktovať. Manažéri z Estheticonu Vám radi poradia.

Technické požiadavky

Rozmery fotografie 1980 x 560px, súbor jpg alebo png, max. 150 kB.

Obrázok sa prispôsobuje rozlíšeniu obrazovky a veľkosti okna, v ktorom sa zobrazuje. Názorná ukážka v následujúcom videu>>

Cena produktu

60 € / rok

Ako objednávať?

Svoj záujem ohláste svojmu Estheticon manažérovi a fotografiu pošlite na jeho e-mailovú adresu. V predmete zadajte názov: "Uvodná fotka".

Kontaktujte nás

Aktualizované: 18.05.2017